dijous, 12 de febrer del 2009

Publicitat enganyosa

Avui us vull comentar un anunci que m'ha fet molta ràbia. He anat al meu bar habitual (el Frankfurt Guimerà) i m'he posat a llegir el Mundo Deportivo. A l'última plana he trobat la font de la meva indignació:


Aquest anunci consisteix en un servei d'avisos al mòbil sobre les últimes actualitats esportives, però a la pantalla del mòbil hi surt una melé entre les seleccions argentina i sudafricana de rugby. Com a amant del rugby m'indigna que un diari presumeixi de pluriesportivitat, mentre que dos terços de les seves pàgines van destinades al fútbol. Em pregunto quin percentatge d'aquests missatges de mòbil no són sobre futbol. Almenys podrien ser sincers i posar la foto d'algun jugador multimilionari del barça, d'aquells que us fan caure la baba quan demostren el què són capaços de fer a cops de talonari, com el capullo d'en Messi per exemple.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per la foto jo em pensava que era un anunci d'orgies per a gays...

Marc ha dit...

Jo crec que els jugadors de futbol són més gays:
- Sembla que juguin al "corre corre que te pillo"
- A la mínima que els toquen ja es revolquen pel terra
- Tenen unes cames fràgils de plastilina