dimecres, 25 de febrer del 2009

Publicitat pública

L'altre dia, passant pel carrer de darrera de l'Institut Lluís de Peguera de Manresa, vaig veure un detall que em va mosquejar. Potser ja fa molt temps que hi és, però em vaig adonar que una de les cistelles de basquet del pati de l'institut té patrocinador:

Si es tractés d'un centre d'ensenyament privat ho entendria, però que en un centre públic es faci publicitat d'una autoescola és vergonyós, ja que és un indret infestat de clients potencials per a aquest negoci. Per tant em sorgeixen les següents preguntes:

- Quin preu ha pagat aquesta autoescola per anunciar-se en un mitjà tant suculent?

- Quina part d'aquest preu ha repercutit directament en l'institut, més que a la butxaca d'algú?

- Realment "l'encertes" anant a aquesta autoescola?

2 comentaris:

Pordiosero ha dit...

Això sembla clarament diners sota mà. "Tu posa-hi l'enganxina i al meu fill no li cobris les pràctiques.

ignorant reflexiu ha dit...

Si o bé, et compro les cistelles però a canvi posa'm la prpaganda, una manera sencilla i barata de fer-se veure.

Arreveure